Kąt wtrysku - jak ustawić?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czyzyk64
    Elegance
    • 2008
    • 866

    #26
    rogoz, tak juz tez do tego dotarłem , faktycznie, jeden plus nie trzeba bedzie sie meczyć. Dzieki za podpowiedz. pozdrawiam.

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #27
      Zamieszczone przez Master/s
      Kąt poczatku tłoczenia jest niezwykle istotny. W silnikach z pompami VP..jego złe ustawienie ma kluczowy wpływ na uruchamianie zimnego silnika. Tylko zimnego...bo potem ECU odpowiednio wysterowywuje hydrauliczny przestawiacz kąta w zależności od obrotów i obciązenia silnika. ...
      Wygląda na to że moje problemy z ostrym dymieniem zimnego silnika mogą być związane z źle ustawioną pompą. Problemy ciągną się od momentu gdy była ściagana głowica i oczywiście ruszany pasek. W momencie odpalania wartość na VAG-COMie w grupie 004 Cold Start Valve jest 94 a w chwlę po odpaleniu przestawiła się na 55. Objawy są takie że po odpaleniu nierówno pracuje i dymi jasnym gryzącym w oczy dymem. Po ruszeniu dymienie ustaje, poźniej w czasie jazdy i na wolnych obrotach jest ok. Jak odpalam "ciepły" silnik też nie widzę dymienia.
      Czy może mi ktoś łopatologicznie wyłożyć jak mam pompę ustwaić poprawnie? Podpiąć VAG-COM i ruszyć pompą?
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • karuzel
        Ambiente
        • 2011
        • 210

        #28
        Zna ktoś wartości dla 1.9 TDI BXE?

        Komentarz

        • andrzej1962
          L&K
          • 2010
          • 1306
          • Octavia III combi (5E5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
          • DADA 1.5 TSI 150 KM

          #29
          Ponowię pytanie choć temat znalazł się w OI i to czas temu. . Czy w OII silnik BXE czyli PD po wymienia rozrządu należy sprawdzać kąt wtrysku, czy nie. Znalazłem w tym wątku odpowiedź, że nie bo tylko w silniku VP

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #30
            andrzej1962, trzeba sprawdzić kąt synchronizacji w grupie 004 /motor nagrzany/ - 4 pozycja. Najlepiej najbliżej 0.
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • kornat
              Rider
              • 2007
              • 578

              #31
              andrzej1962, w PD sprawdza się tylko kąt synchronizacji wałka rozrządu.

              Komentarz

              • andrzej1962
                L&K
                • 2010
                • 1306
                • Octavia III combi (5E5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                • DADA 1.5 TSI 150 KM

                #32
                zapytam dalej a co w przypadku gdy został wymieniony rozrząd a nie sprawdzono ustawienia kąta synchronizacji. Auto chodzi i odpala tak samo jak przed wymianą. Jaki jest efekt złego ustawienia kąta synchronizacji, nie będzie odpalać, na zimnym/ciepłym, będzie więcej spalać, będzie nierówno chodził? Dzięki

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #33
                  Przy skrajnie zle ustawionym kącie synchro.... fura moze miec mniejszą moc... byc mniej dynamiczna....
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  Pracuję...